12.6.2025 I Webinaari: Step into the Future of unified Customer Engagement - Yhtenäisen asiakkuudenhallinnan tulevaisuus

Torstaina 12.6.2025 klo 14 - 14.45 (13 – 13.45 CET)

Tervetuloa Fellowmindin asiantuntijawebinaariin, jossa aiheena on asiakkuudenhallinnan ja asiakaspalvelun tulevaisuus tekoälyaikakaudella!

Webinaarissa kuulet, miltä tulevaisuuden CRM-alustaratkaisut mahdollistavat asiakkuudenhallinnan näkökulmasta ja kuinka tekoäly ja AI-agentit muuttavat asiakaspalvelua.

Älykkäämpää asiakkuudenhallintaa: yksi alusta, loputtomat mahdollisuudet monikanavaiseen asiakaspalveluun

Monet organisaatiot kamppailevat yhä erillisten työkalujen kanssa myynnissä, markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa – mikä johtaa hajanaiseen dataan, tehottomuuteen ja epäjohdonmukaisiin asiakaskohtaamisiin. Mitä jos jokainen tiimi voisi työskennellä samalla alustalla, reaaliaikaista dataa, tekoälypohjaisia automaatioita hyödyntäen tavoitteena saumaton yhteistyö asiakaspalvelussa.

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement -asiakkuudenhallinnan järjestelmä yhdistää myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun yhdelle, yhteiselle alustalle. Tämä tarkoittaa jaettua dataa, sujuvampia prosesseja ja parempaa päätöksentekoa – luoden yhtenäisemmän asiakaskokemuksen asiakkuuden jokaisessa vaiheessa.

Osallistu webinaariimme ja kuule, miten yritykset siirtyvät perinteisistä CRM-järjestelmistä kohti tekoälyllä tehostettua asiakkuudenhallintaa!

Webinaarissa kerromme:
  • Näin purat siilot eri tiimien väliltä – Yhdistä myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu yhteiselle alustalle parantaaksesi yhteistyötä ja tehokkuutta. 
  • Tekoäly tukena päätöksenteossa  – Hyödynnä automaatiota ja ennakoivaa analytiikkaa päätöksenteon ja asiakaskohtaamisten tueksi. 
  • Saumattomien asiakaspolkujen luominen – Varmista johdonmukainen kokemus kaikissa asiakkaan kosketuspisteissä, ensikohtaamisesta jatkuvaan asiakaspalveluun ja tukeen arjessa. 
  • Työntekijäkokemuksen parantaminen – Vähennä manuaalisia tehtäviä ja monimutkaisuutta intuitiivisella järjestelmällä, joka toimii yhteen jo käytössä olevien digitaalisten työkalujesi kanssa

Tule mukaan linjoille kuulemaan, miten varmistat yrityksesi tulevaisuuden kilpailukyvyn saumattoman asiakaspalvelun avulla!

Kenelle?

Webinaari on suunnattu asiakaspalvelu-, myynti- ja markkinointijohdolle sekä yrityksen liiketoiminnan kehityksestä, digitalisaatiosta ja tekoälystä vastaaville päättäjille.

Fellowmind pidättää oikeuden tarkistaa ilmoittautuneiden tiedot ja rajata osallistujapaikat vain kohderyhmään kuuluville.

Asiantuntijat

Webinaarin asiantuntijat:
  • Sami Kankaanpää, Business Lead - Customer Engagement Lead, Fellowmind Finland 
  • Jussi Pitkänen, Solution Lead - Customer Engagement, Fellowmind Finland